DISAIN @et / ERILAHENDUSED / IDENTITEET/LOGO @et / KAMPAANIA / PRINT @et
1. Esmaseks eesmärgiks oli tuua turule uus ööklubi Pattaya endistes ruumides ja kujundada loodavale klubile eristuv „oma nägu.”
2. Leida klubile selgelt eristuv nimi, mõelda sellele töötav kontseptsioon ehk see „miski“, mille pärast ja kuidas võiks klubist kujuneda populaarne meelelahutuskoht ja viia see „miski“ ka inimeste teadvusesse.
3. Teiseks, luua klubile visuaalne identiteet.
4. Viia läbi lansseerimiskampaania.
ImiD agentuuri üleasndeks oli luua projektile visuaalne identiteet, koduleht, kujundatud T-särgid, trükised, lühifilm, mõelda välja võistlusmäng “Roheline kilomeeter.”
1. Leidsime klubile selgelt eristuva nime “AHI” , mis võeti külastajate poolt on hästi vastu ja vana klubinime Pattayat ei kuule tänasel hetkel enam linnapildis.
2. Lõime klubile visuaalse identiteedi.
3. Korraldasime avamiseks ja tutvustamiseks lanseermiskampaania ja talvekampaania tutvustamaks uut klubi “AHI”
1. Klubi nimi “AHI”, Logo ning ülejäänud identiteet said külastajatelt väga hea tagasiside.
2. Esimestel tegutsemisaastatel oli klubi “AHI” populaarsemaid klubisid Tartus.