DISAIN @et / ERILAHENDUSED / IDENTITEET/LOGO @et / KAMPAANIA / PRINT @et / VEEB / VIDEO @et
Projekti üldeesmärgiks oli optimeerida tööl käivate inimeste transpordikasutust, vähendada liiklusega kaasnevat reostust ning suurendada kergliikluse ja ühistranspordi kasutamist.
ImiD agentuuri üleasndeks oli luua projektile visuaalne identiteet, koduleht, kujundatud T-särgid, trükised, lühifilm, mõelda välja võistlusmäng “Roheline kilomeeter.”
Projekti käigus sai loodud:
1. Logo
2. Koduleht
3. Kujundatud T-särgid
4. Trükised
5. Lühifilm
6. Võistlusmäng “Roheline kilomeeter.”
Tööl käivate inimeste teadvus kasvas tublisti säästliku transpordiviisi valikul. Inimesed käivad tööl rohkem jalgsi, ratta ja bussiga, kui nad tegid seda varem. Ka teadvustavad inimsed rohkem autoga kaasnevaid kulutusi töölkäimisel võrreldes varasemaga.